چه زیباست به خاطر تو زیستن...
welcom to your weblog

سلام دوستان!!!!!!!!!!!!به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم از بودن تو این وبلاگ خسته نشید و خوشتون بیاد!بابای

چه زیباست به خاطر تو زیستن......
 
 
و برای تو ماندن... به پای تو بودن... و به عشق تو سوختن !

 

و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن ... !


 

ای کاش می دانستی بدون تو مرگ گواراترین زندگیست ... !


 

بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه تلخ و ناشکیباست ... !

 
 

چه زیباست بخاطر تو زیستن ..

 
 

ثانیه ها را با تو نفس کشیدن ... زندگی را برای تو خواستن ... !


 

چه زیباست عاشقانه ها را برای تو سرودن ... !


 

بدون تو چه محال و نا ممکن است زندگی... !

 

چه زیباست بیقراری برای لحظه ی آمدن و بوئیدنت ... !


 

برای با تو بودن و با تو ماندن ... برای با هم یکی شدن ... !


 

کاش به باور این همه صداقت و یکرنگی می رسیدی !


 

ای کاش می دانستی مرز خواستن کجاست ...!!!!


 

و ای کاش می دیدی قلبی را که فقط برای تو می تپد ... !



سلام خوبی جیگر؟

نظرات شما عزیزان:

hoori
ساعت17:21---15 مهر 1391
راستی مهدیه این ریحانه که لینک وبشو گذاشتی همین ریحانه سعیدی خودمونه؟پاسخ:نه ریحانه سعیدی نیست دوست کلاسمه..

hoori
ساعت17:10---15 مهر 1391
مهدیه یه بار بهت گفتم من چیزی ندارم وگرنه بهت می گفتم



ببین اگه چیزای عادی راضیت می کنه فردا لیست همه ی بازیگرا و خواننده های مورد علاقمو بهت می دم



حوری
پاسخ:بببین حوری من از تو لیست نمیخوام من از شماها چیزی میخوام که توش احساس نکنم غریبه ام.....


hoori
ساعت17:10---15 مهر 1391
مهدیه یه بار بهت گفتم من چیزی ندارم وگرنه بهت می گفتم

ببین اگه چیزای عادی راضیت می کنه فردا لیست همه ی بازیگرا و خواننده های مورد علاقمو بهت می دم

حوری
پاسخ:بببین حوری من از تو لیست نمیخوام من از شماها چیزی میخوام که توش احساس نکنم غریبه ام.....


ساعت16:55---15 مهر 1391
بلا منظورت کیه؟؟؟؟؟؟

راستشو بگو

باید بگی ها!!!!

حوری
پاسخ:باید بگم؟؟؟؟؟؟اگه نگم!خب،چرا من حرفی بزنم در صورتی که هیچ کس به من هیچی نمیده.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,ساعت 20:25 توسط mahdieh | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت